loading...
دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
amirkardan بازدید : 254 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

زمانی که Dead Space در سال 2008 توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

amirkardan بازدید : 295 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
سری جدید بازی سونیک با نام Sonic & All-Stars Racing Transformed وارد بازار شد! این بازی نسخه ی جالب تر بازی Sonic & Sega All Stars Racing می باشد.گیم پلی این بازی بسیار خوب می باشد در مواقعی که به شکل قایق Transformed می شوید کنترل سخت چون واقعا اگر با قایق باشید سخته.راه میان بر هایی است که استفاده از ان بسیار سخت است!اگر با سرعت زیادی باشد ممکن است بیفتید و دوباره به مسیر اصلی مسابقه بروید.این بازی داستانی ندارد ولی مرحله مرحله هست و اگر از بخش World Tour بروید میبینید که بخش هایی است که هر یک از ان بخش شامل مرحله هایی است که شما می توانید (سه ستاره)Hard یا (دو ستاره)Normal یا Easy(یک ستاره) رد کنید
amirkardan بازدید : 368 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)


Firefoxمحصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و ...

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:
- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- افزایش سرعت رابط کاربری
- پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
- بهبود اسکرول بار
- پایداری بیشتر مرورگر

amirkardan بازدید : 587 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه بازی های تام کلنسی (Tom Clancy) همیشه جزو بازی های برتر شرکت بزرگ یوبی سافت بوده است. بازی هایی همچون: اسپلینتر سل و وگاس که همیشه جزو بازی های موفق بوده اند. اگر اشتباه نکنم سال پیش بود که این شرکت بازی متفاوت را در ژانر هواپیمایی منتشر کرد که نام این بازی HAWX که در روز های ابتدایی توانست هم فروش خوبی بکند و هم نظر بازی کننده ها را به خود جلب کند. حال پس از 1 سال یوبی سافت نسخه دوم این بازی را در شهریور امسال منتشر کرد.

داستان بازی از جایی شروع میشود که شما در نقش یک خلبان امریکایی به ماموریت فرستاده میشوید و پس از 4 ماموریت کوچک و البته کمی سخت هنگامی که میخواهید در فرودگاه پایگاهتان فرود آیید دشمن با چند موشک هم فرودگاه را مورد حمله قرار میدهد و هم جنگنده شما را پس از این برخورد دوربین به داخل جنگنده میرود و از چشم خلبان ادامه بازی را روایت میکند و نشان میدهد که شما با سرعت به زمین برخورد میکنید و اگر اشتباه نکنم شما در این مرحله که مرحله اول میباشد میمیرید. داستان بازی باز هم ادامه میابد و در یکی از مرحله ها شاهد هستیم که دوربین نقشه ایران را نشان میدهد و باز هم این یوبی سافت همانند بازی POP: TFS میخواهد به ایران توهین کند و البته در این کار تا حدی موفق بوده است. در همین مرحله ما باید با دوربین ماهواره ای به جاسوسی کشورمان بپردازیم و باید  نقاطی که خود بازی مشخص کرده است را اسکن کنیم تا از تمامی اطلاعات منطقه با خبر شویم. در کل داستان بازی خیلی گیرا و جذاب نیست.

amirkardan بازدید : 265 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

پایان Crysis حس Predator بودن را به ما القاء می کرد. غیب می شدیم، مشت های سنگین می زدیم و با یک دست دشمن را چندین متر به هوا پرت می کردیم. در Crysis 2 ادامه آن روند شکل گرفت. ما Predator بودیم که دربازی Crysis بود، ولی در محیط بسته خیابان های نیویورک قرار گرفتیم. راسموس هوجنگارد (Rasmus Hoejengaard) کارگردان Crytek می گوید: "ما فرمول خود را در Crysis 2 عوض کردیم. بعضی از مردم آن را دوست داشتند و بعضی ها هم خیر، که البته همیشه هم همینطور است. کاری که حالا ما قصد انجامش را داریم، این است که تمام نکاتی که در دو نسخه بازی مورد توجه بودند را در این نسخه قرار دهیم.

خرید پستی این بازی زیبا در 4 دی وی دی به صورت کاملا اورجینال همراه با گارانتی فقط با قیمت 7,500 تومان

amirkardan بازدید : 422 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است كه نیازی به معرفی ندارد و تقریباً كسی نیست كه حداقل یك نسخه از این مجموعه را تجربه نكرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted كه اكنون یكه تازی می كنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند كه سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده كرده است. لارا كرافت (Lara Croft) یك باستان شناس ماجراجو است كه در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی كه بزودی منتشر می شود، داستان كمی با نسخه های كلاسیك تفاوت دارد.

amirkardan بازدید : 277 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید! می شود گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد!

amirkardan بازدید : 264 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

(91/12/25) تغییرات:

نسخه آپدیت شده برای کامپیوترهایی که در اجرای بازی با کندی اجرا مواجه بوده جایگزین گردید!

با پیشرفته شدن تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر، شاهد پیشرفت خیلی زیادی در بازی ها بوده ایم. بازی هایی که از نظر کیفیت در سطحی قرار گرفته اند که بعضی مواقع بازی ها را با فیلم اشتباه می گیریم، اما این امر باعث از بین رفتن بازی های کم حجم و با گرافیک پایین، نشده است.
در این بازی ها بر خلاف بازی های گرافیک بالا، طرح های سه بعدی و کاراکترهای طبیعی و صحنه پردازی های زیبا و هیجان آور، مواردی نیستند که باعث جذب مخاطب می شوند، بلکه شیوه سرگرم کننده آن هاست که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. در این گونه بازی ها با کمی دقت و حوصله ساعت ها سرگرم می شویم و زمان از دستمان در می رود.

بازی رایانه ای سیم های خطرناک از نوع بازی های فکری و مدیریت زمان است که توسط شرکت ندای زیبا آفرینان ساخته و توسعه داده شده است. ایده این بازی کاملاً جدید بوده و هیچ کجا مانند آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که این بازی به جز در ایران، در آمریکا و اروپا نیز ثبت شده و به زودی توسط شرکت معتبر گیم لافت (GameLoft) در خارج از ایران نیز عرضه خواهد شد.
شما در این بازی نقش یک مهندس الکترونیک پلیس را بازی می کنید که وظیفه خنثی سازی بمب در عملیات نیروی ویژه را به عهده دارد. این عملیات نیاز به دقت، حافظه و سرعت عمل زیادی دارد چرا که شما فقط یک بار قادر خواهید بود که هر سیم را تست کنید و سیم های بی خطر را به سرعت با سیم چین بچینید، این کار باید در زمان کوتاهی انجام شود چون اگر تایمر بمب به صفر برسد، مطمئناً منفجر می شود و شما خواهید مرد!!
این بازی برای سنین بیشتر از 7 سال توصیه می شود. در این بازی شما شاهد 20 مرحله هیجان انگیز کاملاً متفاوت و مشکل خواهید بود که از کیفیت FULL HD 1080 و صدای دالبی برخوردار می باشد.
نسخه دمو (آزمایشی) این بازی شامل یک مرحله می باشد که می توانید از لینک های موجود برای تست این بازی استفاده نمایید.

لازم به ذکر است با خرید این بازی در قرعه کشی یازده دستگاه گوشی تلفن همراه جی ال ایکس که توسط شرکت ندای زیبا آفرینان برگزار خواهد شد، نیز شرکت می کنید.

amirkardan بازدید : 348 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

شرکت Rebellion سازنده بازی تک تیرانداز نسخه جدیدی از بازی خود را معرفی کرد با نام SNIPER ELITE NAZI ZOMBIE که همانطور که از نامش پیداست بازی در همان سرزمین تک تیرانداز میباشد با تفوت اینکه موضوع و داستان بازی زامبی های نازی هستند! این بازی شامل یک گروه چهار نفره حرفه ای میباشد که تیم شما را تشکیل میدهد.در پایان جنگ جهانی هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند و این شمایید که باید آنها را نابود کنید و منبع اصلی انتشاررا پیدا کنید و اروپا را نجات دهید.تیم شما متشکل از نخبگان تیراندازی میباشد که با همدیگر میتوانند این مشکل را از بین ببرند.بازی دارای گرافیک عالیست و همانطور که میدانید در بازی تک تیرانداز اتفاق میافتد..

amirkardan بازدید : 242 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

باور بكنید یا نه، BioShock Infinite یك ادامه برای BioShock اصلی است. سخت می توان باور كرد از دریچه های زیر آب Rapture خارج شویم و به آسمان ها برویم. BioShock Infinite ما را به گذشته و بالای دنیای BioShock می برد، به دنیایی خیلی متفاوت كه در سال 1912 اتفاق می افتد و شهر میزبان آن، جایی نیست جز كولومبیا، یك مدینه فاضله سوخته. اما بر خلاف گذشته این شهر در میان ابرها شناور است. شهری كه بیشتر شبیه به یك جزیره است و با موتورهای قوی و بالون های بزرگ روی آسمان معلق مانده و دقیقا شبیه به زمین است و حتی درخت هم دارد. خطوط ارتباطی این شهر كه Sky Line نام دارد، همانند دنیای Ratchet & Clank در همه جا پیچ خورده است. داستان این شماره خیلی جذاب تر و تخیلی تر است و بیشتر یك داستان شخصی است. دنیای جدید مثل Rapture نیست و رنگ و بوی متفاوتی دارد، اما هنوز هم حسی آشنا در آن جریان دارد. كولومبیا بسیار بزرگ است و تمام اطراف شما را اشغال كرده است. مردم این شهر بسیار عجیب هستند و قدرت های قوی ای دارند. پوسترهای زیادی در بازی وجود دارند كه در مورد این شهر صحبت می كنند. آهنگ های بازی همانند قبل حس اسرار آمیز و ماجراجویی را به ما القاء می كند. همین حس های آشنا است كه Infinite را در چشم بسیاری یك BioShock حقیقی جلوه می كند.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive:
30 GB free

Video Card: DirectX11 Compatible, ATI Radeon 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Video Card Memory: 1024 MB
Sound Card: DirectX Compatible

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 01 فروردين 1394
  • جمعه 08 اسفند 1393
  • جمعه 03 بهمن 1393
  • جمعه 26 دی 1393
  • جمعه 12 دی 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 22 مرداد 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • دوشنبه 13 مرداد 1393
  • يکشنبه 12 مرداد 1393
  • شنبه 11 مرداد 1393
  • جمعه 10 مرداد 1393
  • پنجشنبه 09 مرداد 1393
  • سه شنبه 07 مرداد 1393
  • دوشنبه 06 مرداد 1393
  • يکشنبه 05 مرداد 1393
  • شنبه 04 مرداد 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • شنبه 28 تير 1393
  • چهارشنبه 28 خرداد 1393
  • چهارشنبه 20 شهريور 1392
  • دوشنبه 18 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • شنبه 19 مرداد 1392
  • پنجشنبه 17 مرداد 1392
  • سه شنبه 15 مرداد 1392
  • دوشنبه 14 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • شنبه 22 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • چهارشنبه 12 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • يکشنبه 09 تير 1392
  • شنبه 08 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • چهارشنبه 05 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • دوشنبه 03 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • شنبه 01 تير 1392
  • جمعه 31 خرداد 1392
  • نظرسنجی
    شما کدام قسمت وبسایت را می پسندید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 444
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,500
  • بازدید ماه : 4,425
  • بازدید سال : 47,553
  • بازدید کلی : 495,719