loading...
دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
amirkardan بازدید : 286 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

Sugarland TVRip (2011-13) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۲۱ الی ۳۳ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

Shekarestan cover دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011 2013

 

نام انیمیشن: Sugarland – شکرستان

سال انتشار: ۲۰۱۳-۲۰۱۱

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۲ مگابایت

کیفیت: TVRip

WiKi

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

 

amirkardan بازدید : 207 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۲ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

amirkardan بازدید : 257 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

Minuscule DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۶۱ الی ۷۸ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

minuscule cover دانلود انیمیشن زندگی حشرات   Minuscule 2006

 

نام انیمیشن: Minuscule – زندگی خصوصی حشرات

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: هر قسمت ۶ دقیقه

حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi

خلاصه داستان: موجودات کوچک – زندگی خصوصی حشرات یک سریال انیمیشن کوتاه تولید کشور فرانسه می باشد که نگاهی بر زندگی روزمره ی حشرات می اندازد. شخصیت های این انیمیشن به صورت  3بعدی طراحی شده اند و در دنیای واقعی قرار گرفته اند. هر قسمت موضوع مربوط به خود را داشته و روایتی طنزآمیز را بیان می کند. صدای انیمیشن ترکیبی از صداهای طبیعی ضبط شده از حشرات و جلوه های ویژه ی صوتی مصنوعی می باشد. مجموعه شامل ۷۸ قسمت می باشد که در پارت های ۱۵ قسمتی برای دانلود هر هفته حاضر خواهد شد.

amirkardan بازدید : 222 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Dino Time BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

dino time cover small دانلود انیمیشن Dino Time 2012

 

نام انیمیشن: Dino Time

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۵۹۵/۱۰۴۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سه کودک بازیگوش به ۶۵میلیون سال پیش برمی گردند! در آنجا توسط یک دایناسور گرفتار می شوند و …

 

 

caution دانلود انیمیشن Dino Time 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید

amirkardan بازدید : 263 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)
خرید اینترنتی نسخه جدید و متفاوت بازی جذاب و پرطرفدار رزیدنت اویل با نام
   Resident Evil : Revelations



توضیحات بازی :

در این نسخه اضافات جدیدی شامل سلاح ، دشمنان و زامبی ها و مود های جدید به بازی اضافه شده است. بازی به شکل اپیزودیک است و این امر سبب می شود علاوه بر حس ترس، شور و هیجان زیادی نیز به کاربران وارد شود. در قسمت چهارم سری بازی های ” اقامتگاه شیطان ” کپکام بسیار عالی برنامه ریزی کرد و به نحو زیبا بازی را در آورد که طرفداران را چند برابر کرد، اما سری پنجم این بازی چنگی به دل بازیکنان نزد، اما این قسمت با اینکه تنها هم اکنون برای ۳DS عرضه شده است، دارای المان های جدیدی است که همه طرفداران را بدون شک جذب خود خواهد کرد.


بیشتر زمان بازی در کشتی و درون اتاقک های کشتی سپری می شود که حس ترس و تنگنا نیز به بازیکنان منتقل می شود و این امر به خودی خود نکته مثبتی در بازی است. یکی از ویژگی هایی که وحشت را درون بازی جا داده است، رمان شب می باشد که بازیکنان باید در مکانی تاریک به رقابت با دشمنان خود بپردازند. T-Abyss یک ویروس جدید است که با نوآوری گروه Veltro خلق شده است. این ویروس سبب شده است که موجودات جدیدی از نوع B.O.W بسازد که موجب صلب آسایش شخصیت های بازی می شوند. برخلاف سری پنجم شما می بایست برای بازکردن قفل درب های بسته دوباره به محیط بازی برگشته و پس از یافتن کلید ، به ادامه بازی بپردازید.


nv بازی شما به جای Jill Valentine ایفای نقش می کنید البته دوستان و همکارانی نیز به شما در از بین بردن موجودات پلید بازی کمک می کنند. یک ابزار مفید نیز در بازی به نام Genesis به شما کمک زیادی می کند. این ابزار وسیله ی اسکن هست و ابزار ها و آیتم های مخفی بازی را برای شما روشن می کند و به کونه ای کار شما را آسان تر می کند. از انواع سلاح ها نیز می توان به Shot Gun و مسلسل های درون بازی و مگنوم های مختلف اشاره کرد. شلیک های اشخاص در بازی بسیار زیبا و حیرت انگیز طراحی شده است، این شلیک های زیبا و دیدنی را شما حتی در حال حرکت  هم می توانید انجام دهید و این سیستم نیز یکی از ویژگی های زیبای بازی است.


در این نسخه قسمت جدیدی به نام Raid Mode نیز در بازی افزوده شده است که اشخاص در بازی مقابل سیلی از موجودات زشت قرار می گیرند که هدف آن ها تنها رسدن به پایان مرحله است. قابلیت Co-Up نیز به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و یا دو نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید.

amirkardan بازدید : 249 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی بازی جدید و پرطرفدار مترو - Metro Last Light

انتظارها به پایان رسید و سری جدید بازی فوق العاده جذاب و محبوب مترو : (آخرین نور امید ) رسید!



توضیحات بازی :

در سال ۲۰۱۰ بود که استدیویی اوکراینی با نام ۴A Games عنوانی اول شخص اکشن ماجرایی در ژانر ترسناک با نام Metro 2033 که بر اساس رمان مترو ۲۰۳۳ نویسنده Dmitry Glukhovsky بود عرضه کرد که مسکو را در سال ۲۰۳۳ و ۲۰ سال پس از بمباران هسته ای نشان می داد.  

فاجعه ای که باعث شده بود بر اثر پرتوهای رادیو اکتیو انسان‌ها و حیوانات زیادی جهش ژنتیکی عجیبی داشته باشند. در این بین بازماندگان برای در امان ماندن از پرتوهای رادیو اکتیو به زیر زمین‌ها و متروها پناه می‌برند و بیست سال را به سختی در مترو سپری می‌کنند. با این که کم کاری هایی در بخش گیم پلی Metro 2033 دیده می شد ولی اتمسفری بسیار سنگین به همراه داستانی با کششی بالا همگی دست به دست هم دادند تا این عنوان تبدیل به اثری به یاد ماندنی شود. حال بعد از مدت ها قسمت جدید این عنوان با نام Metro: Last Light منتشر شد.

  

این بار با دنباله ی مستقیمی از مترو ۲۰۳۳ و پایان بد قسمت اول که در آن موجودات تاریکی به وسیله ی آرتیوم نابود شده اند روبرو می شویم. بشریت در زیر خرابه های آخر الزمانی مسکو و در متروها همچنان به دنبال تلاش برای زنده ماندن و دور شدن از تهدیدات محیط خارج هستند. مردم و حیواناتی که در معرض مواد سمی که آسمان را در احاطه خود قرار گرفته ، بوده اند حال تبدیل به موجودات خطرناکی شده اند و بازماندگان به جای این که در کنار یکدیگر به مبارزه با این موجودات خطرناک بپردازند ، برای منابع باقی مانده با یکدیگر سر جنگ دارند.

  

آنها همیشه طمع بدست آوردن تاسیسات و سلاح خطرناکی از ارتش را در سر می پرورانند که در تونل‌های D6 قرار دارد و می تواند نابودی را به ارمغان بیاورد. در میان بازماندگان جنگ داخلی شدیدی به وجود آمده و با ایجاد چنین مشکلات پایان بشریت در راه است.اما امید کاملا رنگ نباخته و معمولا در مقابله با چنین اوضاعی قهرمان ها یی نیز به پا می خیزند. این قهرمان که از قسمت اول بازگشته و چشم بشریت به او می باشد آرتیوم نام دارد که این بار کمی مسن تر و داناتر از قبل شده و با گروهی از رنجرها که در بازی اول به وی کمک کردن کار می کند.

  

همان طور که اشاره شد جنگ داخلی که در مترو به وجود آمده ، باعث شده تا آرتیوم در بطن این درگیری دیوانه وار اسیر شود و باید پیامد های تصمیم مرگباری که در قسمت اول گرفته بود را تحمل کند. البته در این بین افرادی که در محیط های بیرونی بوده اند شایعاتی به وجود آورده اند مبنی بر این که طلوع خورشید بعد از مدت ها در راه است و یخ ها سرانجام در حال آب شدن می باشند و کورسویی از امید را به وجود آورده اند. آریتیوم نیز علاوه بر پی بردن به صحت چنین شایعه ای باید به دنبال راهی برای حل این هرج و مرج ایجاد شده و پیدا کردن نور در تاریک ترین ساعات خود باشد !

amirkardan بازدید : 194 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی بازی جدید GRID 2
انتظارها به پایان رسید و بازی فوق العاده جذاب وپرطرفدار GRID 2
با گرافیکی خیره کننده به بازار آمد!



توضیحات بازی:

پس از مدت ها انتظار ، بالاخره بازی GRID 2 توسط کمپانی Codemasters برای کامپیوتر نیز منتشر شد . در بازی GRID 2 شما جدید ترین محصولات شرکت های معتبر اتومبیل سازی را خواهید دید . برای مثال می توانید در یک Mercedes SL65 AMG بنشینید و منتظر شروع مسابقه باشید تا با سرعتی دیوانه کننده حریفان خود را پشت سر بگذارید .بازی GRID 2 باز هم یکی از گرافیکی ترین بازی های رالی می باشد که این بار جهشی عظیم در موتور پایه ی ساخت بازی ایجاد شده است ، به طوری که بازی با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای شما را درگیر خود خواهد کرد . سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند ! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید . حتی طرح لاستیک اتومبیل ها را نیز روی زمین ، می توانید ببینید !

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است . در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی می باشد و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید

استاندارد جدید برای مسابقه چند نفره با حالت های نوآورانه در این نسخه از بازی دیده می شود. یکپارچه سازی عمیق با RaceNet و گسترش مسابقات آنلاین رایگان برای گیمر های جویای ریس در این بازی محیا شده است تا پاسخی مناسب برای این نیاز حتمی باشد. موسیقی متن این بازی مانند گیم پلی آن دیوانه کننده است به گونه ای که شنیدن برخی از آهنگ ها در حین عبور از میان کوه ها فوق العاده لذت بخش است. تکنولوژی های پیشرفته ای که در این بازی بکار برده شده است سبب شده است تا تصاویر خیره کننده ای برای شما فراهم شود و می تواند گزینه ای برای کشش مشتریان و گیمر های جدید به سمت این بازی شود. 

تحت هیچ شرایطی ممکن نیست که بتوانید بطور یکنواخت رانندگی کرده و تعادتان را از دست ندهید! حتما در بسیاری از مسابقات ماشین سواری ملاحظه کرده اید که حتی بهترین راننده ها هم در بعضی مواقع دچار اشتباه می شوند و تعادلشان را از دست می دهند. پس اگر شما هم از بهتری گیمرهای سبک ریسینگ باشید ممکن است در مسیر هدفتان با خطاهای متعددی روبرو شوید. این ایده ای از واقعیت است که شما را ناخواسته مجذوب خود می کند و به معنای واقعی کلمه درگیر کننده است چون بازی تمام پتانسیل خود را به منظور القای حس طبیعی رانندگی جذب کرده است و دوست دارد بازیباز را با استرس و هیجاناتی که یک راننده در مسابقات خود پشت سر میگذارد را آشنا کند که در این مورد باید به Codemasters تبریک گفت چون آن ها کاملا موفق به پیاده سازی طرح خود در بازی شده اند.

در مسیرها ممکن است درست رانندگی کرده و حتی در رتبه ی اول نیز باشید اما باید تمام حواستان به جاده باشد چون شئی در Grid 2 ناپدید نمی شود و ممکن است تصادف ماشین ها در دور قبل تکه ای از در یا بدنه ی خودرو کنده شده و بر روی زمین باقی بماند و این باقی ماندن برای شما می تواند مشکل آفرین باشد. تمامی این عناصر در به وجود آوردن عنوانی بی نظیر تاثیرگذار هستند و تاکنون می توان به جرات گفت که ریسینگی با این کیفیت محیطی به مرحله ی اجرا نرسیده بود. 

amirkardan بازدید : 202 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی بازی جدید 2013 Remember Me - مرا به خاطر آور!

عنوانی دیگر از برترین بازیهای سال 2013

داستانی قوی, مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و گرافیکی زیبا 
از ویژگی های بارز این بازی میباشد!



توضیحات بازی :

بازی Remember Me قطعا یک عنوان بسیار موفق خواهد بود چراکه هم از داستانی قوی  و هم  از مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و گرافیکی زیبا برخوردار است.  و اما خوب این حافظه ها چه میشوند ، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود ، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور , احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.در اصل ، هر چیز دیجیتالی در این زمان کنترل میشود و با کمک این دستگاه های احساساتی ،‌خاطرات از انسان ربوده میشود که طی این امر مردم کاملا تحت فرمان هستند.

و اما گیم پلی بازی ، بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد ، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها ، و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند ، در این میان Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود ، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد ، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن نیازمند قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

amirkardan بازدید : 194 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۰ و ۱۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

 

نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام "کاپر کنیِن" می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی "توربو" او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش "جیم" آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام "مایلز درِد" جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام "استیل"، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام "فرِس"، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی "استیل" وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 01 فروردين 1394
  • جمعه 08 اسفند 1393
  • جمعه 03 بهمن 1393
  • جمعه 26 دی 1393
  • جمعه 12 دی 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 22 مرداد 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • دوشنبه 13 مرداد 1393
  • يکشنبه 12 مرداد 1393
  • شنبه 11 مرداد 1393
  • جمعه 10 مرداد 1393
  • پنجشنبه 09 مرداد 1393
  • سه شنبه 07 مرداد 1393
  • دوشنبه 06 مرداد 1393
  • يکشنبه 05 مرداد 1393
  • شنبه 04 مرداد 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • شنبه 28 تير 1393
  • چهارشنبه 28 خرداد 1393
  • چهارشنبه 20 شهريور 1392
  • دوشنبه 18 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • شنبه 19 مرداد 1392
  • پنجشنبه 17 مرداد 1392
  • سه شنبه 15 مرداد 1392
  • دوشنبه 14 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • شنبه 22 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • چهارشنبه 12 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • يکشنبه 09 تير 1392
  • شنبه 08 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • چهارشنبه 05 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • دوشنبه 03 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • شنبه 01 تير 1392
  • جمعه 31 خرداد 1392
  • نظرسنجی
    شما کدام قسمت وبسایت را می پسندید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 444
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,497
  • بازدید ماه : 4,422
  • بازدید سال : 47,550
  • بازدید کلی : 495,716