دانلود Deus Ex: The Fall - بازی مامور حلال مشکلات: سقوط
(93/5/12) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.01 اضافه شد.

نسخه سقوط دنباله ای برای نسخه انقلاب انسان از سری بازی های Deus Ex می باشد. بن ساکسون و آنا کلسو در مخفیگاه خود در کاستا ریکا پنهان شده اند. آن ها می خواهند خود را در برابر جیرن که از پیروان فرقه روشن فکری یا ایلومیناتی است و همچنین از نیروهای پنهان عملیات های سری اش که ملقب به زورگوها هستند، حفظ نمایند. آنا برای مت رایان، مافوقش سوگواری می کند. مت به دست زورگویان کشته شده بود. بن از دست دادن هم جوخه خود، سم را به یاد می آورد که در جنگ های داخلی اتریش کشته شد و این که چطور مرگ او باعث شد که بن در نهایت با زورگویان مقابله کند.
بن و آنا، هر دو نیازمند دارویی هستند که کمبود آن اخیرا در کل جهان شایع شده است. بن برای پیدا کردن این ماده به پاناما سفر می کند و شخصی ماده جایگزینی را به او معرفی می کند که ارزان تر است اما هنوز قابل اعتماد نیست. او پس از بررسی متوجه می شود شخصی که در پشت پرده فروش این مواد به مردم قرار گرفته است، مردم را موش آزمایشگاهی خویش کرده است. 

در ادامه تحقیقات بن از وجود محققی از سازمان سلامت جهانی مطلع می شود که در حال تحقیق  بر روی مواد جدید است و بن در صدد یافتن او بر می آید و دقیقا زمانی او را می یابد که به دست یک قاتل حرفه ای که عضو جدید ایلومیناتی است، کشته شده است. بن از دیدن قاتل شکه می شود، زیرا قاتل کسی نیست جز هم قطار سابقش سم، که بن گمان می کرد کشته شده است. سم هم مانند بن شکه شده است و تردید دارد که باید بن را که شاهد ماجرا بوده است بکشد یا خیر و در نهایت تصمیم می گیرد که ...